Quantcast

21 août 2014

Midsummer Party


The night before before I left for summer camp, my friends and I had a last meet up to celebrate midsummer! It was a very casual party, I reused the deco from Chloe’s party and my mom made some delicious pesto spaghetti.

La soirée avant mon départ pour mon camp de vacance, mes amis et moi nous nous sommes réunis pour célébrer la mi-été. C’était très relax comme fête, j’ai utilisé  les déco de la fête de Chloé et ma mère a fait de délicieuses pâtes au pesto. 


That’s such a pretty picture! I printed it out for my locker <3
Cette photo est tellement jolie; je l’ai déjà imprimée pour mon casier<3









Larissa or Hilari
Larissa ou Hilari




Sarah being cute

Sarah étant mignonne



We also got creative and each made clay statues of each others.  

On s’est aussi amusé avec de l’argile en fin de soirée et on s’est sculpté les un les autres. 

Where meeting very soon for our end of summer party, but we prefer not to call it that way. I will be soon posting about my summer camp, outfit posts and all that jazz since it’s my last day of work tomorrow. See you soon!

Bref, c’était très réussi! La semaine prochaine, ce sera notre fête de fin d’été, mais on préfère ne pas l’appeler comme ça! Je publierai aussi plus régulièrement à propos de mon camp et aussi des outfits, car je finis le boulot demain yessssss! À bientôt!

lalam0821

Back to Reality

Back to school, back from vacation, back from that summer slow-down, September usually means back to business for everyone. Well, until Halloween, then we're all back in slow-down mode. Anyway... one of the great things about September, Fashion Month, paired with Fall Fashion. Your excuse to get dressed up again. For a fashion lover, that's even better than vacation.

Links à la Mode: The IFB Weekly Roundup

Want to be featured in Links à la Mode?

1. Read the clarified rules and submit your links on this page: Links à la Mode.

B.G

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Laissez vos commentaires ici